Beställ fotobok från Bunge Jump

Sommarvärmen hälsar på lite då och då och kanske lockar vädret till att minnas alla soliga och varma dagar på Bunge Jump förra sommaren? Förbundsstyrelsen tackade lägerkommittén efter Bunge Jump med en fotobok med bilder från lägret. Vi har fått flera förfrågningar om ni som kår kan beställa hem boken för att tacka era ledare som var med, och nu kan vi ge det glädjande beskedet att JA, det kan ni!

Boken är i formatet 12,7 cm (höjd) x 17 cm (bredd) med mjukt omslag och innefattar 52 sidor med 1 bild/sida.

Fyll i formuläret här med hur många böcker ni vill beställa (självkostnadspris 70kr/bok). Böckerna kan skickas mot faktisk portokostnad alternativt hämtas kostnadsfritt på förbundsmötet. Kårerna faktureras kostnaden.

Om du vill ha ett ex av boken men inte har möjlighet att beställa via någon kår, så kan du beställa i formuläret här. (Självkostnadspris 70kr/bok). Böckerna kan skickas mot portokostnad 29kr/bok alternativt hämtas kostnadsfritt på förbundsmötet. Betalning för böcker till privatperson sker i första hand via Swish.

Beställningen måste vara gjord senast den 19 juni 2017!

Beställningsformulär för kår

Ditt namn (obligatorisk)