Roverscouternas stämma 2021

Arrangör: Nykterhetsrörelsens Scoutförbund
Kontaktperson: Nanny Ytterbring
E-post: Nanny.ytterbring@gmail.com
Måndag den 22 November kl.18.00 hålls Roverscouternas stämma på Zoom.

Syftet med stämman är att fortsätta det arbete som påbörjades under förbundsmötet 2021 i Mölnlycke, samt skapa en ny roververksamhet där vi samarbetar, hjälper och inspirerar varandra.

Under stämman kommer vi välja en ny Roverscoutkommitté och skapa en grund för kommitténs kommande arbete. Vad vill du att Roverscoutkommittén ska arbeta med? Vilka är dina viktigaste frågor angående roverscouting? Ta med dina tankar och idéer och bidra till den kommande roververksamheten.

Är du intresserad av att sitta med i Roverscoutkommittén eller känner du någon som skulle vilja engagera sig? Skicka gärna dina dina nomineringar till Nanny.ytterbring@gmail.com

Mötet kommer hållas via zoomlänken nedan
Hoppas du vill vara med och skapa vår nya roververksamheten inom NSF!