Bli en del av teamet bakom världskongresserna 2018!

I början av augusti 2018 kommer nykterhetsorganisationer från hela världen till Sverige. IOGT-NTO-rörelsen (IOGT-NTO, UNF, Junis och NSF) står värd för IOGT Internationals respektive Actives kongresser i Sigtuna, norr om Stockholm.

Nu bjuder vi in dig att vara en del av arrangörsgruppen. Du väljer själv om du vill börja engagera dig nu direkt och vara med och bygga strukturen för arrangemanget, eller om du hellre kommer in i ett senare skede och bidrar som funktionär på plats 2018. Oavsett vilket är du varmt välkommen till denna kick-off. Du kommer att få information om planeringsarbetet och vilka arbetsgrupper det kommer gå att engagera sig i. Om du redan vet vad du vill bidra med finns möjlighet att anmäla detta intresse redan nu. Så kan respektive arbetsgrupp hålla kontakt med dig.

Då kongressen arrangeras i Sigtuna tror vi att du som vill engagera dig på ett tidigt stadie bor i Mälardalen eller är van att arbeta på distans. Den 8 november 2016 18.30-20.30 genomför vi en kick-off på IOGT-NTO Stockholms distrikts lokal på Klara södra kyrkogata 20 i Stockholm. Vi bjuder på enklare mat.

Varmt välkommen att anmäla dig till träffen!