Bli medlem

Klicka här för att komma till online-registreringen för att bli medlem i Östersunds NSF Scoutkår.

Vårt medlemsregister sköts centralt. Det är endast förbundets personal och kårens medlemsregistrerare som har tillgång till uppgifterna. Mer om hur vi hanterar dina personuppgifter hittar du på förbundets hemsida.

Om du har frågor kring detta, hör av dig till kansliet eller till respektive ledare.

Efter du blivit medlem är det dags att betala medlemsavgiften. Medlemsaviften är 400 kr per år.
Medlemsavgiften sätts in på kårens
bankgiro: 5797-6102 eller via Swish-nummer: 123-374 98 43.
Frågor kring medlemsavgifter besvaras av kassören

Östersunds Scoutkår

Inga nyheter hittades.