Nominera till styrelse och stiftelser

Att under en tid få möjligheten att sitta i förbundsstyrelsen eller i en av NSF:s stiftelsestyrelser ger en fantastisk möjlighet till en intressant och utvecklande tid. Passa på att ge valutskottet era bästa tips på personer som ni vill ge möjligheten att få några riktigt givande år som förtroendevalda inom vårt scoutförbund! En kortare beskrivning/motivering underlättar vårt arbete i det fall vi inte känner till personen.

/ Valutskottet
Anne Norstedt, Charlotte Henriksson, Didrik Folke, Jonas Moberg, Laila Örheden, Niklas Blomqvist

Jag vill nominera mig själv/följande person till

Namn