Scouternas julförsäljning

Tjäna pengar till kåren!

Julförsäljningen en fantastiskt bra möjlighet för kåren att tjäna pengar som kan läggas på roliga saker. Varje år bidrar Scouternas julförsäljning till att göra fler unga redo för livet runt om i landet och i er kår. Julförsäljningen är en stor och viktig satsning för Scouterna som organisation. Nu behöver vi er hjälp för att den ska fortsätta att vara det!

Förutom att bidra med pengar är julförsäljningen ett bra tillfälle för kåren att synas. Prova att anordna en julbasar, ta med julkort och kalendrar till jobbet, använd ett scoutmöte till att gå runt där ni bor eller sälj produkter utanför den lokala matvarubutiken. Ta kontakt med er lokala handlare, kanske kan ni göra någonting tillsammans?

Ni beställer julprodukterna i Scoutshop.se och genom att utnyttja rabattkoden Scouternasjulforsaljning2018NSF får kåren upp till 50 % på alla varor i julsortimentet. Detta gäller inte styck-pack av Scouternas ljus, Barnens adventskalender eller KFUM:s och Scouternas almanacka. Inte heller KFUM:s och Scouternas almanacka i 15- och 25-pack eftersom dessa redan är prissänkta i shopen. Priserna är inklusive moms och alla beställningar över 500 kronor är fraktfria.

Information i PDF

Säljblad