Välkommen att börja i scouterna

Mötesdagar: Måndagar

Spårare åk 2-3          kl 18.00 – 19.00
Upptäckare åk 4 -5  kl. 18.00 – 19.30
Äventyrare åk 6 – > kl. 18.00 – 19.30

Expandera

Måndagen den 13 februari kör vi igång med vårterminen för spårarscouter, upptäckarscouter och äventyrarscouter på Hällan, Södermalmsgatan 40. De som har varit med sedan tidigare och nybörjare är hjärtligt välkomna. Vi kör igång klockan 18.00 och kommer vara utomhus hela mötet.

Efter påsklovet öppnar vi upp verksamheten även för barn som nu går i åk 1. Familjescouterna och vår avdelning i Ljungaverk har inte bestämt när de startar igång verksamheten ännu. Hör av dig om du vill få information om när de startar igång.