Lediga ideella uppdrag

Lediga uppdrag

Gör en intresseanmälan

Finns det inget ledigt uppdrag just nu? Det händer alltid mycket i förbundet, känner du dig redo att ta klivet ut och bidra till NSF vision och uppdrag? Fyll då gärna i intresseanmälan nedan så återkommer någon ur förbundsstyrelsen till dig så snart vi vet mer!

Namn

Mailadress

Telefonnummer

Födelseår

Kön
    HonHanIckebinärVill ej uppge

Kårtillhörighet

Ge en beskrivning av dig själv, (vem är du i patrullen, det här är min huvudsyssla, det här gör jag på fritiden mm)

Specialkunskaper som kan vara bra för arrangemanget (till exempel ekonomi, sjukvård, särskilda utbildningar, erfarenheter mm)

Övrigt du vill skicka med, önskemål om uppdrag eller roller m.m.