Jobba hos oss

Jobba hos oss!

Genom drogfria förebilder och scouting gör Nykterhetsrörelsens Scoutförbund unga redo för livet! Med scoutmetoden som grund erbjuder vi äventyr, utmaningar och gemenskap för barn, unga och vuxna. Genom vår verksamhet utvecklas våra medlemmar till självständiga och ansvarstagande individer som väljer att avstå från alkohol och andra droger. Vi samlar 4000 medlemmar som tillsammans skapar scouting över hela landet.

Vår vision är ett solidariskt och drogfritt samhälle med kreativa och modiga världsmedborgare. Vill du vara en nykter förebild och tillsammans med oss arbeta för att förändra alkoholnormen?

Välkommen till Nykterhetsrörelsens Scoutförbund from nykterscout on Vimeo.

Här hittar du våra lediga tjänster