Bli scout!

Välkommen att bli scout du också!

Du som inte varit med i scouterna tidigare eller om du har haft en paus och vill börja om så är du varmt välkommen att komma och prova på. Den 12 april släpper vi även in barn som går i åk 1 verksamheten.

På första scoutmötet ska vi baka över öppen eld. Sedan ska vi lära oss mer om scouting, vara en bra kompis och mycket annat skoj.

Anmälan sker på plats på Södermalmsgatan 40 i Sundsvall. Vi håller till utomhus och på grund av rådande pandemi stannar du hemma om du känner dig krasslig.

Vi ses den 12 april!

Spårarscouter åk 1-2 kl. 18.00 – 19.00
Upptäckarscouter åk 3-4 kl. 18.00 – 19.30
Äventyrarscouter åk 5-8 kl. 18.00 – 19.30
Utmanarscouter åk 9 -> kl. 18.00 – 19.30

Det är gratis att prova några möten sedan är medlemsavgiften 350:- för 2021. Familjerabatt finns.
Mer information om scoutkåren hittar du här på vår hemsida.
Eventuella frågor? hallan@nsf.scout.se

Varmt välkommen /Ledarna