Klartankt.nu är här!

Nu är äntligen nästa steg i Klartänkts liv taget. För nu finns en alldeles egen webb!

klartankt.nu finns samma material som i boken, men här kan du också söka och filtrera övningarna för att enklare kunna planera ett scoutmöte. Du kan välja att ”hjärta” en övning för att visa andra användare vilka övningar som är bra. Du kan spara övningar i en läslista som du sen mailar till dig själv och dina ledarkollegor. Allt för att det ska bli enklare för er att planera scoutverksamhet!

Kolla gärna in på hemsidan redan nu!

Och vem vet, kanske kan du skicka ett tips på en ny övning som vi kan lägga upp på klartankt.nu framöver!