Sälj Vit jul-produkter och tjäna pengar till kåren

I jul kan er kår sälja populära Vit jul-produkter!

Från och med 27 oktober har alla kårer möjlighet att beställa ett urval av de mest populära Vit jul-produkterna till specialpris, i syfte att sälja dem vidare och på så sätt tjäna en slant till den egna kåren – samtidigt som ni både stöttar och uppmärksammar Vit jul-kampanjen i stort.

Beställningarna sker via speciallänk till IOGT-NTO-rörelsens gåvoshop (det går alltså inte att hitta återförsäljarprodukterna i det vanliga butiksutbudet).
Du kan redan nu se produkterna ni kommer kunna beställa på https://www.iogtntororelsen.se/forening/. Registrera din mailadress på samma sida och få meddelande om när ni kan beställa produkterna.

Här finns även en PDF-fil att ladda ner för att se vilka produkter ni kan sälja och hur mycket pengar det finns att tjäna.