Solvarg 2020 inställt!

LÄR måste tyvärr meddela att Solvarg 2020 är inställt. Detta med anledning av att det är för få anmälda intressenter till kursteamet. Då vi ser att Frejd 2020 tar upp mycket ideell kraft så bedömer vi att vi inte har möjlighet att finna ett kursteam. Vi ser inte heller att ett så här sent sammansatt kursteam får möjligheten till att genomföra Solvarg med den kvalité som vi i förbundet är vana vid och vill ha av kursen. LÄR påbörjar dock rekryteringen inför Solvargsteamet 2021 redan nu för att ge det kommande kursteamet optimala förutsättningar för nästa års kurs.

/LÄR