Stödmaterial för att anordna egna dialogträffar

Vill ni anordna ett eget dialogmöte med medlemmarna i er kommun eller region?  Nu finns ett diskussionsmaterial som ni kan använda för att samtala om en gemensam framtid.

Tänk på att bjuda in medlemmar från alla fyra förbund – Samtalen blir som bäst om vi tänker tillsammans från flera olika perspektiv.

Avsluta gärna samtalet med att skicka in era synpunkter via de formulär som finns länkade i materialet.

Stödmaterial för samtalsledare

Presentation: Digital dialogträff (kort)

Presentation: Digital dialogträff (lång)

Presentation: Fysisk dialogträff (kort)

Presentation: Fysisk dialogträff (lång)

Kom med dina enskilda synpunkter

Vill du bidra med dina tankar och funderingar utan att delta på ett dialogmöte? Det går jättebra!

Skicka in dina synpunkter här

Frågor?

Har du frågor eller andra synpunkter om processen så kan du skicka ett mejl till gemensamorganisation@sobernet.net

Löpande information om processen hittar du på www.nsf.scout.se/ny-nykterhetsorganisation