Engagera kåren i Vit jul!

Femton procent av alla barn i Sverige drabbas negativt av att minst en förälder dricker för mycket – det vill vi ändra på. Alla barn förtjänar att få uppleva en trygg och mysig jul, med trygga och närvarande vuxna och ett jullov fyllt av lek, värme och gemenskap.

Under årets Vit jul-kampanj har NSF en premietrappa! Ju fler kårer som ordnar en Vit jul-aktivitet, desto högre nivå når premien. Tillsammans ser vi till att fler barn får uppleva en vit jul.

Mer information hittar du på vår hemsida här, och på Vit juls kampanjsida här.