Besök det hemsökta huset – en Vit Jul-aktivitet

Vågar du?

Den 4 januari 2023 kl 18 är det dags att besöka det hemsökta huset – Tea-huset i Flen.

Professor Fledermaus är försvunnen och vi behöver hitta professorn och den försvunna skatten.

Du som är över 8 år, kom gärna med en kompis eller två, scout eller ickescout. Tillsammans med några andra bildar ni en patrull som söker igenom huset efter ledtrådar.

En kod leder sedan till ett stängt rum där förhoppningsvis både professorn och den eftersökta skatten finns…..

Något att äta och dricka finns till alla modiga efter den spännande jakten.

Allt är gratis, men anmälan behöver göras senast den 1 januari till flensscouterna@gmail.com