Terminen startar igen!

Onsdagen den 2 september är gamla och nya scouter välkomna till scoutstugan Kvarngölet. Kl 18.00-19.30, för er som går i årskurs 2 och högre.

Då har vi också ett prova-på-möte för de som inte varit scouter tidigare, föräldrar är välkomna att följa med!

Obs att det är viktigt att om ni kör bil, inte köra ut till scoutstugan senare än kl 18. Och att ni inte kör tillbaka förrän efter kl 18. Samma gäller vid hämtning kl 19.30.

Vägbeskrivning: google Maps Scoutstugan Stenhammar, Flen eller läs på kårens hemsida www.nsf.scout.se/flen/scoutstugan.

Välkomna!